Fran:Tak,zostawił Violę dla tej głupiej małpy,Natalii.Przecież wszyscy wiedzą,że jestes mądzrejsza i piękniejsza od niej i Ludmiły.
Ja:Ludmiła nie jest do tego chyba przekonana.
Camila:Ona poprostu boi się myśleć,że ktoś jest leszpy od niej.
Fran:Ona wogóle nie myśli.Nie ździwiłabym się ,gdyby nie wiedziała co to mózg.
Cami:Ciekawe,czy Ludmiła zauważyła,że Natii ma chłopaka.
Fran:Świnia swoim smrodem chyba wrzuca się w ..nos...
Po skończonej kolacji pozmywałyśmy i poszłyśmy do pokoju.
Ja:To co wybieracie?Zakład fryzjerski ,a może kosmetyczny?
Fran:Violu zwolnij.Jest dopiero 19:30.Na dwrorze jeszcze jest jasno.Pogadajmy.
Ja:Ok.A tak wogóle to co wczoraj chciałaś?
Fran:A,nic takiego.
Ja z Camii:No powiedz!
Fran:Miałam dwumiesięcznicę z Napem!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz